ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

Πήραν παιδί μου οι άτιμοι οι κομμουνιστές την εξουσία και μας πήραν τα πάντα:τα μαλλιά,την γη,τα ζώα μας.Ένα μόνο δεν μας πήραν.Την ψυχή!



''Πήραν παιδί μου οι άτιμοι οι κομμουνιστές την εξουσία και μας πήραν τα πάντα:τα μαλλιά,την γη,τα ζώα μας.Ένα μόνο δεν μας πήραν.Την ψυχή!''

Στις 28 Ιουνίου 1912 γεννιόνταν η Elisaveta Rizea,η γενναία γυναίκα από την Νουκσοάρα της Ρουμανίας

«Έπειτα με ανέβασαν δεμένη πάνω σε μία καρέκλα,από εκεί σε ένα τράπεζι και πάλι σε μία καρέκλα.Μου πέταξαν το μαντήλι από τα μαλλιά.''Λέγε'',μου ούρλιαζαν!

Πέταξαν κάτω το σεγκούνι μου.Εγώ τότε είχα μία μακριά και χοντρή αλογοουρά .Έδειχνα αλλιώς στα 38 μου χρόνια.Μου έδεσαν την αλογοουρά από τον γάντζο της λάμπας(στο σπίτι του τσιφλικά).Ο Κίρνου τράβηξε την καρέκλα και ένας άλλος τράβηξε το τραπέζι.Τα μαλλιά μου έμειναν στον γάντζο και εγώ έπεσα κάτω..Έτσι μου ξερίζωσαν τα μαλλιά.Εγώ όμως δεν πρόδωσα τους δικούς μας.

Η Ελισαβέτα Ρίζεα καταδικάστηκε σε φυλάκιση 13 χρόνων στις πιο σκληρές κομμουνιστικές φυλακές επείδη στήριξε ενεργά την αντικομμουνιστική αντίσταση της ομάδας Αρσενέσκου-Αρνατσόιου στα Όρη Φαγκαράς.

Αιωνία η μνήμη αυτής!

Δεν υπάρχουν σχόλια: