ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

»Εκείνη η εικόνα μου θυμίζει μία από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της καριέρας μου»

Διδακτικό

Ράϊαν Γκιγκς:«Παίζαμε στον ημιτελικό του Champions League με τη Μίλαν στο Old Trafford, ήταν εκείνη η βραδιά που ο Κακά ήταν άπιαστος, είχε εκείνο το μαγικό άγγιγμα που έκανε τη διαφορά. Δεν τον είχα δει ποτέ από κοντά, μέχρι τότε, να παίζει.
 Κάποια στιγμή έκανε ένα φάουλ στο κέντρο και διαμαρτυρήθηκα στον διαιτητή για να του δείξει κίτρινη κάρτα. Βλέποντας με, σηκώθηκε και με έπιασε από τον λαιμό. Ηξερα ότι ήταν πολύ της θρησκείας, πιστός, θρήσκος, οπότε σκέφτηκα: "Κάποιος που διδάσκει τα λόγια του Κυρίου με πιάνει από τον λαιμό;".

Τελειώνει το ματς και έρχεται στα αποδυτήρια μας ο Γκατούζο για να μου πει ότι ο Κακά θέλει να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. 
Του λέω "κανένα πρόβλημα, άντρες είμαστε". 
Ο Κακά με αγκάλιασε, μου χάρισε μια εικόνα του Θεού, λέγοντας μου ότι εκείνη τη στιγμή δεν καταλάβαινε τι έκανε.
 Του λέω "Ρικάρντο, κανένα πρόβλημα, είμαστε ποδοσφαιριστές και στο γήπεδο μπορούμε να μεταμορφωθούμε, παίζουμε για το Champions League, μπορεί να συμβεί".
Ο Γκατούζο του το μεταφράζει και τότε ο Κακά γονάτισε μπροστά μου για να με ευχαριστήσει. Ολα τα αποδυτήρια τον χειροκρότησαν, ανταλλάξαμε και φανέλες. Εκείνη την εικόνα που μου έδωσε την έχω ακόμη, μου θυμίζει μία από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της καριέρας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: