ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

Με νίκησες Γαβριήλ! Σ' αυτή τη φωτογραφία φαίνεται σαν να είμαι εγώ ο άγιος και εσύ ο αμαρτωλός!


 

Καμιά φορά ερχόταν στο Σαμτάβρο κι ένας ασκητής για να δει τον Άγιο Γαβριήλ, ο Στάρετς Βασίλειος Σβέτσι, από τη Λαύρα Πσκόβ Πετσόρα, ο οποίος ξεχώριζε για τη μεγάλη καλοσύνη και ταπεινοφροσύνη του. Χαιρόταν κανείς να βλέπει μαζί αυτούς τους δύο μεγάλους ασκητές και αγίους ανθρώπους. 
Έτσι τους απαθανάτισα με τη φωτογραφική μου μηχανή. 
Όταν ο π.Βασίλειος είδε τη φωτογραφία, είπε χαμογελώντας:
- Με νίκησες Γαβριήλ! Σ' αυτή τη φωτογραφία φαίνεται σαν να είμαι εγώ ο άγιος και εσύ ο αμαρτωλός!

Από το βιβλίο της Νάνα Μερκβιλάτζε: ''Ο Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν Σαλός και Ομολογητής''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: