ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Το φάρμακο το έχετε εσείς οι Ορθόδοξοι χριστιανοί στα χέρια σας και δεν το υπολογίζετε!

«Κατάθεση ψυχής» της Άννας Συνοδινού στο ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ(2016)


Απόσπασμα από τηλεοπτική εκπομπή της μεγάλης ηθοποιού και κορυφαίας τραγωδού Άννας Συνοδινού:

«Όταν με επεσκέφθη η επάρατος νόσος του καρκίνου,πήγα στο εξωτερικό σε εξειδικευμένο κέντρο. Οι πιθανότητες ιάσεως μηδαμινές. Τότε ένας κορυφαίος Εβραίος γιατρός μου είπε:«Το φάρμακο το έχετε εσείς οι Ορθόδοξοι χριστιανοί στα χέρια σας και δεν το υπολογίζετε! Είναι αυτό που τρώτε και πίνετε από ένα κοινό ποτήριο εκεί που κένετε την λατρεία σας. Σαν γιατρός έχω δει θαυμαστά πράγματα στους χριστιανούς ασθενείς μου από την χρήση αυτού του φαρμάκου»

Όταν επέστρεψα στην Ελ!λάδα,με ευλογία του πνευματικού μου(του νυν μητροπολίτου Ναυπάκτου,Ιεροθέου),κοινωνούσα τακτικότατα. Η νόσος περιορίστηκε εως ότου εξαφανίστηκε. Δεν μου έδιναν επιστημονικώς δέκα μήνες ζωής! Και όμως!Πέρασαν τριάντα χρόνια και ακόμη ζω! Δόξα τω Θεώ!

https://www.youtube.com/watch?v=dggPtq4meKg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR15S3SbDTiUdNeqcFPvq1jM9uSmagb99-EvVm70P6rNZBw9EBpwd93-a84

Δεν υπάρχουν σχόλια: