ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

Τό ὄνομά Της, τά ’χει ὅλα μέσα!


Νὰ προσεύχεσθε στὴν Παναγία μὲ τοὺς Χαιρετισμοὺς καὶ τὴν Παράκλησή της.
Ἂν δὲν προλαβαίνετε, νὰ τῆς φωνάζετε: «Παναγία μου, Παναγία μου προφθάσε».
Τὸ ὄνομά Της, τὰ ’χει ὅλα μέσα. Νὰ λέτε πολλὲς φορὲς καὶ τὸ «χαῖρε Νύμφη ἀνύμφευτε».
Καὶ μόνο νὰ πεῖτε μὲ τὴν καρδιά σας: «Ἅγιος ὁ Θεός, Ἅγιος Ἰσχυρός, Ἅγιος Ἀθάνατος ἐλέησον ἡμᾶς» ἔχει τέτοια δύναμη, ποὺ μπορεῖ νὰ σᾶς κρατήσει ὅλη τὴν ἡμέρα. Ἀρκεῖ νὰ τὸ λέτε ὅπως πρέπει.

Γερόντισσα Γαλακτία

* * *
Τό κρινάκι ποίημα Γερόντισσας Γαλακτίας (Γαλάτειας)
Ἕνα κρινάκι ὁλόλευκο φύτρωσε στήν αὐλή μου πῶς θἄθελα νά τοῦ ‘μοιαζε ἡ ἄθλια ψυχή μου.
Τά πέταλά του ἄνοιξε τόν οὐρανό κοιτάζει κι Αὐτόν πού τό ‘στειλε στήν γῆ ὑμνεῖ καί Τόν δοξάζει.
Μέ τήν λευκή του φορεσιά καί τήν ἁγνότητά του γεμίζει τήν καρδούλα μου καί δίνει τ’ ἄρωμά του.
Σάν νά μοῦ λέει πῶς κι ἐγώ νά γίνω σάν ἐκεῖνο καί ἡ ψυχή μου στόν Χριστό νά πάει ἄσπρο κρῖνο.

( Από τη σελίδα Το μέγα Γεροντικόν )

Δεν υπάρχουν σχόλια: