ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023

Είμαι η μητέρα του Άλκη. Κοιτάξτε με, σηκώστε το κεφάλι!


«Είμαι η μητέρα του Άλκη. Κοιτάξτε με, σηκώστε το κεφάλι!
Τί σας έφταιξε ο λεβέντης μου...Ήταν 1.90
Αν είχατε μια σταγόνα αλήθειας θα με κοιτούσατε κατάματα
Στα μάτια μου θα βλέπατε τον Άλκη
Δεν ήταν δολοφονίαΉταν μια κτηνωδία30 χτυπήματα στο παιδί μου
Δεν το έκανε κανένας;Μόνος του το έκανε;
Πολτοποιήσατε το κρανίο του.Κατακρεουργήσατε το παιδί μου.Ξέρετε ποιόν σκοτώσατε;
Έμπαινε σπίτι και όταν μας άκουγε να τσακωνόμαστε με τον μπαμπά του μάς έλεγε "βρείτε τρόπο να λύσετε τα προβλήματα σας στην ηλικία που είστε"
Κλείσατε τα κινητά σας α πριορι, πήρατε μαχαίρια κ δρεπάνια και εκτελέσατε το παιδί μου, δεν τον ξέρατε.
Δεν ήταν οπαδός, δεν κλείστηκε ραντεβού ξεκαθαρίσματος.
Αυτό είναι εγκληματική οργάνωση με δομή και σχέδιο.
Πείτε μου το γιατί.Ποιός σας έστειλε, ποιός ειναι ο ηθικός αυτουργός;Ποιός σας χρηματοδοτεί;
Δεν συναντιούνται τυχαία 12 άνθρωποι κ αποφασίζουν να δολοφονήσουν.
Συγνώμη;Στο μνήμα του να τη ζητήσετε....στο μάρμαρο
Αυτό μου άφησατε από εκείνον.
Από τις 12 μάνες σας δεν άκουσα ούτε μια συγνώμη.Τώρα καταλαβαίνω γιατί γίνατε δολοφόνοι.»

 Μελίνα Κακουλίδου - Μητέρα Άλκη Καμπανού σήμερα στο δικαστήριο..
----------------------------------
www.fractalart.gr | Eπιμ:Δ.Ντζαδήμα | Via: Lavart

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

"Από τις 12 ΜΑΝΕΣ σας δεν άκουσα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ γίνατε ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.»

...........