ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 29 Μαΐου 2023

“Τα χειρότερα πέντε δευτερόλεπτα στη ζωή μου... (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ)

                             
Θα σας πω κάτι και να το βάλετε καλά στο νου σας.
Ο παππούς δεν πρόκειται να έρθει ούτε αύριο, ούτε είχε σκοπό να έρθει.
Δεν θα ερχόταν στην Ελλάδα ακόμα κι αν ο Αιμίλιος παντρευοταν τη
Ζωζώ Σαπουντζακη.
Ο παππούς δεν ήρθε τόσα χρόνια γιατί δεν ήθελε να έρθει. Δεν θα άφηνε την πόλη για τίποτα. Κανένας μας δεν θα άφηνε την πόλη για τίποτα στον κόσμο.
Την Πόλη την είπανε Πόλη γιατί ήταν η πιο όμορφη πόλη του κόσμου.
Όταν ήταν να μας διώξουνε ο Τούρκος αστυνομικός έσκυψε και με είπε στο αυτί πως αν γίνω Μουσουλμάνος" εγω όχι εσείς, μόνο εγώ,θα μέναμε και δεν θα παθαιναμε τίποτα.
Και ξέρετε πιο είναι το κρίμα μου τόσα χρόνια;
Ότι δεν είπα όχι αμέσως, πέρασαν πέντε δευτερόλεπτα για να το πω. Ο Θεός να με συγχωρέσει, ήταν τα χειρότερα πέντε δευτερόλεπτα της ζωής μου...

Απόσπασμα από την ταινία" Πολίτικη Κουζίνα"
Του Τάσου Μπουλμέτη

1 σχόλιο:

Α.Κ. είπε...

Έτσι όπως πάμε η ταινία αυτή θα απαγορευθεί.