ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024

Μέ ψεύτικη αγάπη, δέν πηγαίνουμε στόν παράδεισο


 Εγώ έχω ψωμί νά φάω, εσύ δέν έχεις· καί σού δώσω κομμάτι καί σένα, πού δέν έχεις, τότε φανερώνω πώς σ' αγαπώ. Άμα φάω όλο τό ψωμί καί εσύ πεινάς, τί φανερώνω; Πώς ή αγάπη πού έχω σέ σένα είναι ψεύτικη. 
  Έχω δύο ποτήρια κρασί νά πιώ, εσύ δέν έχεις· καί δώσω καί σένα απ' αυτό καί πιείς, τότε φανερώνω πώς σ' αγαπώ. Άμα όμως δέν σού δώσω, είνε κάλπικη ή αγάπη. 
 Είσαι λυπημένος· πέθανε ή μητέρα σου, ό πατέρας σου· καί έρθω νά σέ παρηγορήσω, τότε είναι αληθινή ή αγάπη μου. Άμα όμως εσύ κλαίς καί θρηνείς καί εγώ τρώω, πίνω καί χορεύω, ψεύτικη είναι ή αγάπη μου. 
 Τό αγαπάς εκείνο τό φτωχό παιδί; Άν τό αγάπας, τού παίρνεις ένα υποκάμισο πού είναι γυμνό, νά παρακαλά καί εκείνο γιά τήν ψυχήν σου. 
Δέν είναι έτσι Χριστιανοί μου; 
Μέ ψεύτικη αγάπη, δέν πηγαίνουμε στόν παράδεισο.

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός

Δεν υπάρχουν σχόλια: