Κανείς λαός δέ μπορεῖ νά ἁμαρτάνει ἐνάντια στό νόμο τοῦ Θεοῦ καί νά ζήσει ἐν εἰρήνῃ. Ἡ ἁμαρτία ἀποτελεῖ παράγοντα πολέμου, ὅσο κι ἄν ἕνας ἁμαρτωλός λαός ἀποδείχθηκε φιλειρηνικός, ὁ πόλεμος γι’ αὐτόν θά ἔρθει...
Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς
(Ἀπό τό βιβλίο: “Πόλεμος καί Βίβλος,κεφ. Ἡ ἀνηθικότητα στόν πόλεμο ἐπιφέρει δυστυχία, Σελ. 65-71, ἐκδ. Παρρησία.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου