ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 12 Μαΐου 2023

Εσκυψα να σου βαλω φλεβα κι εσυ αρχισες να μου λες τα βασανα σου...


Εσκυψα να σου βαλω φλεβα κι εσυ αρχισες να μου λες τα βασανα σου.Σε τρυπησα κι εγω και σου προσθεσα αλλο ενα.Πρασινο.
Θα το εχεις μεχρι να σταξει και η τελευταια σταγονα απο το σχημα χ/ο που σου ξεκινησα.
Κι οταν θα στραγγιξει καλα ο ορος, θα σου παρω τον καρκινο και θα τον πεταξω στα σκουπιδια.Γιατι εκει ανηκει.Εσυ ανηκεις εδω μαζι μου, στους ηρωες.
Δυο χρονια πολεμαμε μαζι τον υπουλο καρκινο.
Ξερω, ξερω.Εσυ πονας.Εσυ κανεις εμετους.Εσυ λιποθυμας.Εσυ δεν μπορεις να καταπιεις.Εσυ μενεις αϋπνη.Εσυ εχασες τα μαλλια σου.Εσυ εχασες το κουραγιο σου.

Οταν ειμαι βραδυνος, ερχομαι κρυφα και κοιταζω απο την μισανοιχτη πορτα.
Σε βλεπω που εχεις κλειστα τα ματια, μα ξερω οτι δεν κοιμασαι.
Δεν σε αφηνουν οι δαιμονες που κατασκηνωσαν μεσα σου.
Να σου πω ενα μυστικο;
20 χρονια πριν, ημουν στην θεση σου.Ναι, εγω.Κοιτα με.
Ειμαι ζωντανος, σου μιλαω, σε νοσηλευω, σε παρακαλω να μην παραιτηθεις.
Μαλλον, σε διαταζω να μην παραιτηθεις.Οταν αυριο μπω στον θαλαμο θελω να σε δω αποφασισμενη.Ειναι το τελευταιο χειρουργειο σου.Μετα θα εισαι ελευθερη.
Γιατι ετσι πρεπει.
Ετσι αποφασισαμε εμεις εδω, οι δικοι σου ξενοι ανθρωποι.Αποφασισαμε οτι δεν θα σε αφησουμε μονη.Αποφασισαμε να τσακισουμε τον καρκινο που εχεις μεσα σου.Γιατι ξερουμε τί ειναι ο καρκινος.
Θελω μια χαρη απο σενα.Να μας ξεχασεις.Να μην ξαναπατησεις ποτε εδω.Να ζησεις τις στιγμες που εχασες.Εμεις αλλωστε, ξενοι ειμαστε.Οι δικοι σου ξενοι. Καλη επιτυχια.

(Γραμμα νοσηλευτη προς καρκινοπαθη ασθενη την μερα πριν το τελευταιο χειρουργειο.
Μεσα στον φακελο υπηρχε μια τουφα μαλλια και μια φωτογραφια του νοσηλευτη οταν εκανε χ/ο).

Η ασθενης ζητησε την μερα του χειρουργειου της να ειναι παροντες οι νοσηλευτριες και οι νοσηλευτες του τμηματος.
Τους αγκαλιασε ολους εναν προς εναν μα δεν τους φιλησε. Υποσχεθηκε να τους φιλησει ορθια και υγιης.
Η εγχειρηση εγινε στις 12 Μαϊου καποιου ετους.Η ασθενης τελικα τηρησε την υποσχεση της.Ηταν το καλυτερο δωρο που θα μπορουσε να κανει ασθενης σε νοσηλευτη.Την ημερα του νοσηλευτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: